Dia de Glòria
Dia de Glòria, el dia en què tot comença. Després de tot un
any d’espera, la música i el color tornen a inundar els carrers, i el públic
acudeix a escoltar l’entusiàstic anunci. La Festa fa les seues primeres passes, en un pregó
que es converteix en esclat d’emoció i joia, preàmbul d’una celebració ja
imminent. És l’alegria de la
Glòria , la que
encapçala una desfilada amb un missatge inequívoc: arriba la Festa , aqueixa celebració
popular que afona les seues arrels a la tradició, i que cada any pren forma als
carrers d’una ciutat lliurada al seu gran esdeveniment annual.




Hola Irene forme part de l´Associació de San Jordi i et felicite per la teua informació ja que és molt completa. Com el veig molt interessada en aquests temes podriem quedar alguna estona per xarrar sobre les nostres festes, un abraç.
ResponderEliminar